Van Deursen Retail, de toekomstbestendige omnichannel fashion retailer

Van Deursen Retail (VDR) bestaat sinds 1981 uit de fashion retailer Shoeby en haar merken Eksept, Refill en Jill & Mitch. Shoeby is met 225 vestigingen, shoeby.nl, de Shoeby app en aanwezigheid op diverse platformen in Nederland een van de grootste fashion retailers. Shoeby investeert veel in de toekomst, onder andere door het openen van nieuwe vestigingen en digitalisering.

Van Deursen Retail, de toekomstbestendige omnichannel fashion retailer

Van Deursen Retail (VDR) bestaat sinds 1981 uit de fashion retailer Shoeby en haar merken Eksept, Refill en Jill & Mitch. Shoeby is met 225 vestigingen, shoeby.nl, de Shoeby app en aanwezigheid op diverse platformen in Nederland een van de grootste fashion retailers. Shoeby investeert veel in de toekomst, onder andere door het openen van nieuwe vestigingen en digitalisering.

Het concept

Shoeby is de fashion retailer met een unieke shopbeleving en de meest persoonlijke service. Shoeby geeft haar fans veel persoonlijke aandacht, is dichtbij gevestigd en biedt goed geprijsde, verrassende collecties. Bij Shoeby worden mensen nog mooier gemaakt door middel van de volgende beloftes:

  • Personal shopping: stylingadvies op maat en winkelen is bij Shoeby altijd een feestje.
  • Bijzondere items, unieke looks: verrassende, uitgesproken en ‘on trend’ collecties die snel wisselen met kleine series. Complete looks volledig afgestyled met accessoires en schoenen.
  • Shoeby met de S van Service: van VIP nights tot kinderfeestjes in de winkel, Shoeby organiseert het met liefde en biedt 100% tevredenheidsgarantie.
  • Altijd dichtbij: met 225 winkels en bijna 1.000 personal shoppers is Shoeby letterlijk altijd dichtbij.

Onderscheidend vermogen

Shoeby onderscheidt zich door zeer veel persoonlijke aandacht voor de klant via haar bijna 1.000 personal shoppers. Shoeby heeft een zeer groot en loyaal klantenbestand met veel data. Het locatiebeleid is bijzonder en het aantal vestigingen leidt tot een landelijke dekking en grote naamsbekendheid. De eigen merken zijn waardevol met snel wisselende collecties en beperkte volumes voor zowel dames, heren als kids. Shoeby creëert unieke collecties met influencers en intensieve marketingcampagnes met veel eigen content. De organisatie heeft vrijwel alle schakels in de keten in eigen beheer. De cultuur kenmerkt zich door de persoonlijke Brabantse familiewaarden met een ondernemend en vooruitstrevend karakter en echte winnaarsmentaliteit. VDR is betrokken bij het wel en wee van alle werknemers en toeleveranciers, met als doel het onderhouden van een duurzame relatie met mens en natuur.